آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • دسته‌بندی عمومی
  • ظرفیت باقیمانده ۴ شخص

هم‌رسانی کنید

شما ابتدا باید دوره را خریداری کنید

توضیحات

کارگاه آن‌لاین مربی راوی

پیش‌نیاز این کارگاه، دوره «مشاهده‌گری، مستندسازی و نویسندگی» است.

مربیان امروز براساس شیوه‌های نوین مشاهده‌گری، رفتار کودک را اعم از زبان بدن او، گفتار، کردار و آن‌چه که به‌خصوص با اطراف خودش انجام می‌دهد، به دقت نگاه، ثبت و ضبط می‌کنند و ممکن است قصد داشته باشند این‌ها را به صورت یک نوشته دربیاورند. یک نوشته‌ی کوتاه، یک جستار روایی کوتاه که حالتی داستان‌گونه دارد، اما مبتنی بر واقعیت آن‌چه که مربی مشاهده می‌کند، است و البته که مربی‌ای که می‌خواهد بنویسد و روایت کند، خودش و نگاهش هم در آن متن حضور دارد، در عین این‌که می‌خواهد با دقت و شفافیت جدی‌ای آن رفتار‌ها را روایت کند.

کسانی که دوره‌های مقدماتی مشاهده‌گری، مستندسازی و روایت‌گری را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره، که پیشرفته‌ی آن دوره است، شرکت کنند و در مبانی نویسندگی خود را تقویت کنند، طوری که محصول این نوشته‌ها برای هر کسی خواندنی باشد؛ یک نوشته‌ی بسیار جذاب بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلمه از روایتی که مربی درباره‌ی هر کودکی خلق می‌کند. البته والدین بیش‌ترین استفاده را از این نوشته‌ها خواهند برد، و بعد مربی‌های دیگر، مدیران آموزشی آن واحد و هر متخصص و کارشناسی که نیاز دارد. در زندگی کودک هم تاثیر بسیار بزرگی خواهد داشت که روایت‌هایی را از مشاهدات خودتان، از زندگی کودک ثبت می‌کنید و به صورت دنباله‌دار شاید، ۱۰ قسمت، ۲۰ قسمت این را می‌نویسید. کودک که بزرگ‌تر شود، می‌تواند این نوشته‌ها را بخواند و همیشه ریشه‌های وجودی خودش را دریابد و این نیاز دارد که متن، متن پرکشش و جذابی باشد.

مخاطبان این دوره مربیان خردسالان زیر ۷ سال در مهد کودک‌ها و محل‌های آموزشی خردسالان و علاقمندان به فعالیت در حوزه کودک هستند.

راهبر:

  • دکتر علی‌اکبر زین‌العابدین

مدت:

  • ۱۰ ساعت (۵ جلسه‌ی دو ساعته)

زمان:

  • چهارشنبه‌ها، ۲۹ فروردین الی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت ۱۷-۱۹

بهای ثبت‌نام: ۳.۶۰۰ هزار تومان

بهای ثبت‌نام زودهنگام (تا ۱۰ اسفند): ۲.۸۸۰ هزار تومان

 

*** پس از تکمیل ثبت‌نام، تا یک روز قبل از دوره به گروه تلگرامی اضافه خواهید شد و اطلاعات مربوط به ورود به کلاس مجازی را دریافت می‌کنید. 
*** گواهی‌نامه‌ی معتبر حضور در دوره‌ی دوران، تا یک ماه پس از اتمام دوره در حساب کاربری شما در سایت قرار خواهد گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما