آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • قیمت رایگان

هم‌رسانی کنید

توضیحات

ارائه‌ی بستر آموزش آن‌لاین، بیگ‌بلو‌باتن

یکی از اهداف گروه آموزشی-پژوهشی دوران، فراهم کردن هرچه بیشتر شرایط برای اجرای آموزشی با کیفیت برای کودکان توسط مربیان کودک است.امروزه شرایط یادگیری و آموزش، دستخوش تغییرات بسیاری شده که در نتیجه‌ی آن‌ها، استفاده از آموزش بصورت مجازی مورد توجه قرار گرفته است. به دنبال این توجه روزافزون به استفاده از ابزارهای مجازی برای آموزش و در دسترس قرار دادن آموزش برای همه، پلتفرم‌های مختلف آموزشی طراحی شدند تا بتوانند مسیر آموزش غیرحضوری را هموارتر کنند. تنوع این بسترهای آموزشی غیرحضوری بسیار گسترده است و همین گستردگی، می‌تواند انتخاب را برای مربیان دشوار کند.  ما در دوران، بستری با کیفیت برای دسترسی آسان به اجرای کلاس‌های آموزشی آن‌لاین برای مربیان کودک و دیگر فعالان آموزشی انتخاب کرده و برای حمایت از شما در این مسیر آماده‌ایم. دسترسی به این بستر کلاس مجازی از تمام کشورهای دنیا ممکن است.

 

نمونه‌ی کلاس آن‌لاین در سایت دوران:

 

 

معرفی پلت‌فرم آموزش آن‌لاین دوران در بستر پلاگین BigBlueButton

پلاگین بیگ‌بلو‌باتن (BigBlueButton) فضای بسیار ساده و دوستانه‌ای دارد. در این بستر، به اشتراک گذاری صدا، تصویر، اسلاید و حتی صفحه نمایش و تخته‌ به سادگی امکان‌پذیر است. برای استفاده از بیگ‌بلو‌باتن، نیازی نیست که نرم افزاری خاصی بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت نصب کنید و این به شما امکان برگزاری و حضور در کلاس از هر مکانی را می‌دهد. فقط کافی‌ست مرورگر خود را باز کنید، وارد کلاس آنلاین شوید و شروع کنید!

پلاگین بیگ بلو باتن  ابزارهای بسیار مناسبی برای مدیریت کلاس دارد٬ از جمله‌ی این ابزارها:

  • تخته وایت برد
  • نظر سنجی
  • اتاق استراحت
  • ابزار ترسیم
  • اشتراک صفحه نمایش
  • پخش ویدئو

این پلتفرم امکانات کاربردی دیگری نیز در زمینه‌ی مدیریت کلاس و تشویق مخاطبین به مشارکت در کلاس ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره‌ی استفاده از فضای کلاس مجازی بیگ‌بلو‌باتن در سایت دوران و حضور آزمایشی در این فضای کلاس مجازی، با دوران تماس بگیرید.

مراحل استفاده از این خدمت را نیز می‌توانید از اینجا دریافت کنید.