همراهان گرامی دوران،
در حال حاضر با مشکل درگاه پرداخت روبرو هستیم. لطفاً تا رفع کامل این مشکل، از طریق دایرکت اینستاگرام، تلگرام یا واتس‌اپ با ما در تماس باشید تا فرآیند ثبت‌نام شما تکمیل شود.

آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • قیمت رایگان

هم‌رسانی کنید

توضیحات

ارائه‌ی بستر آموزش آن‌لاین، بیگ‌بلو‌باتن

یکی از اهداف گروه آموزشی-پژوهشی دوران، فراهم کردن هرچه بیشتر شرایط برای اجرای آموزشی با کیفیت برای کودکان توسط مربیان کودک است.امروزه شرایط یادگیری و آموزش، دستخوش تغییرات بسیاری شده که در نتیجه‌ی آن‌ها، استفاده از آموزش بصورت مجازی مورد توجه قرار گرفته است. به دنبال این توجه روزافزون به استفاده از ابزارهای مجازی برای آموزش و در دسترس قرار دادن آموزش برای همه، پلتفرم‌های مختلف آموزشی طراحی شدند تا بتوانند مسیر آموزش غیرحضوری را هموارتر کنند. تنوع این بسترهای آموزشی غیرحضوری بسیار گسترده است و همین گستردگی، می‌تواند انتخاب را برای مربیان دشوار کند.  ما در دوران، بستری با کیفیت برای دسترسی آسان به اجرای کلاس‌های آموزشی آن‌لاین برای مربیان کودک و دیگر فعالان آموزشی انتخاب کرده و برای حمایت از شما در این مسیر آماده‌ایم. دسترسی به این بستر کلاس مجازی از تمام کشورهای دنیا ممکن است.

 

نمونه‌ی کلاس آن‌لاین در سایت دوران:

 

 

معرفی پلت‌فرم آموزش آن‌لاین دوران در بستر پلاگین BigBlueButton

پلاگین بیگ‌بلو‌باتن (BigBlueButton) فضای بسیار ساده و دوستانه‌ای دارد. در این بستر، به اشتراک گذاری صدا، تصویر، اسلاید و حتی صفحه نمایش و تخته‌ به سادگی امکان‌پذیر است. برای استفاده از بیگ‌بلو‌باتن، نیازی نیست که نرم افزاری خاصی بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت نصب کنید و این به شما امکان برگزاری و حضور در کلاس از هر مکانی را می‌دهد. فقط کافی‌ست مرورگر خود را باز کنید، وارد کلاس آنلاین شوید و شروع کنید!

پلاگین بیگ بلو باتن  ابزارهای بسیار مناسبی برای مدیریت کلاس دارد٬ از جمله‌ی این ابزارها:

  • تخته وایت برد
  • نظر سنجی
  • اتاق استراحت
  • ابزار ترسیم
  • اشتراک صفحه نمایش
  • پخش ویدئو

این پلتفرم امکانات کاربردی دیگری نیز در زمینه‌ی مدیریت کلاس و تشویق مخاطبین به مشارکت در کلاس ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره‌ی استفاده از فضای کلاس مجازی بیگ‌بلو‌باتن در سایت دوران و حضور آزمایشی در این فضای کلاس مجازی، با دوران تماس بگیرید.

مراحل استفاده از این خدمت را نیز می‌توانید از اینجا دریافت کنید.