آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • دسته‌بندی عمومی

هم‌رسانی کنید

توضیحات

تدوین برنامه آموزشی با همراهی کودکان

احترام گذاشتن به تنوع و تمایز علائق، تجربیات و ایده‌های کودکان و بازخورد دادن نسبت به آن‌ها

دکتر لیز چسورث در این جلسه، مفاهیم ذخائر شناختی، ذخائر هویت و نظریات کاربردی را معرفی می‌کند؛ او از این طریق نشان می‌دهد که چگونه زندگی روزمره‌ی کودکان می‌تواند بستر غنی‌ای برای تدوین برنامه‌های آموزشی باشد.

 

درباره‌ی دکتر لیز چسورث:

دکتر لیز چسورث، استاد و سرپرست کارشناسی ارشد آموزش دوران کودکی دانشگاه شفیلد انگلستان است. او به مدت ۲۵ سال در حیطه‌ی آموزش کودک کار کرده، در مهدکودک‌ها، مراکز کودک، مدارس ابتدایی و دانشگاه‌ها آموزش داده و پژوهش‌های متعددی انجام داده است. تمرکز اصلی پژوهش‌‌های‌کنونی لیز، روی “بازی کودکان، ساخت برنامه‌های آموزشی و آموزش خلاق” است.

لیز پژوهشگر ارشد پروژه‌ی حمایت شده توسط “فروبل تراست” است که در حوزه‌ی تصمیم‌گیری درباره‌ی برنامه‌ آموزشی و پیچیدگی‌ بازی‌های کودکان در محیط‌های پیش‌دبستانی با حضور کودکانی با پیشینه‌های ملیتی، قومی و‌فرهنگی متنوع، پژوهش می‌کند.

 

موضوعات دوره:

لیز با استناد به برخی از تحقیقات انجام شده در انگلستان و نیوزلند درباره‌ی راه‌هایی که این مفاهیم می‌توانند برای مربیان کودک کاربردی شوند صحبت می‌کند:

 

  •  این مفاهیم می‌توانند به مربیان کمک کنند تا متوجه پیچیدگی‌های موجود در بازی‌های کودکان بشوند و به آن‌ها واکنش نشان دهند.
  •  این مفاهیم به مربیان کمک می‌کنند تا با پذیرش صلاحیت و‌ دانش کودکان، برنامه‌ی آموزشی را با همراهی خودشان بازسازی کنند.
  •  شناخت این مفاهیم به مربیان کمک می‌کند تا تجربیات یادگیری‌ گسترده، متعادل و مفرحی برای کودکان ایجاد کنند، تجربیاتی که به علائق، ایده‌ها و تجربیات متمایز و مختلف کودکان بازخورد داده و واکنش نشان می‌دهند.

 

راهبر:

 

زمان:

  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹
  • ساعت ۱۳:۳۰-۱۵:۳۰ (۲ ساعت)

 

هزینه‌ی ثبت‌نام:

  • (۱۲ پوند)، ۳۵۰هزار تومان

 

هزینه‌ی ثبت‌نام زود هنگام (تا تاریخ ۱۹ آبان):

  • ۳۲۰ هزار تومان

 

مهلت ثبت‌نام:

  • تا تکمیل ظرفیت

 

 

***این جلسه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، زیرنویس فارسی جلسه، یک روز پس از برگزاری تا مدت دو روز در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

*** توجه داشته باشید پرداخت هزینه‌ی دوره به صورت قسطی نیز امکان‌پذیر است. می‌توانید هنگام پرداخت، پرداخت قسطی را انتخاب کنید.

*** گواهی حضور در دوره، پس از اتمام دوره و ارائه‌ی پروژه‌های مربوطه، در حساب کاربری شما در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما