آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • دسته‌بندی عمومی

هم‌رسانی کنید

توضیحات

 

وبینار آنلاین مقدمه‌ای بر رویکرد فروبل

دکتر لین مک‌نر، دانشگاه ادینبورگ به همراه ترجمه‌ی تخصصی همزمان: فاطمه صادقی

در این وبینار، با کلیاتی از فلسفه‌ی آموزشی فردریش فروبل، بنیان‌گذار مهدکودک آشنا خواهید شد و درباره‌ی چگونگی اثرگذاری اصول فروبل بر رویکردهای کلنگر در همراهی یادگیری-آموزشی با کودکان در راستای فراهم‌سازی شرایط رشد مهارت‌ها، توسعه‌ی توانمدی خلق کردن، کنجکاوی و … اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد

 

دکتر لین مکنر، با ۴۰ سال تجربه‌ی همراهی با کودکان طبق اصول فروبل و از اساتید دانشگاه ادینبورگ، در این نشست آنلاین با نگاهی اجمالی به اصول فروبل، به بررسی چگونگی به‌کارگیری این اصول در محیط‌های کودک می‌پردازد. در پایان جلسه، دقایقی نیز به پرسش‌های شما اختصاص داده خواهد شد.

با دکتر لین مک نر مدرس و پژوهشگر در حوزه‌ی دوران اوان کودکی و رویکرد فروبل در دانشگاه ادینبورگ آشنا شوید:

دکتر مک نر ۴۰ سال تجربه‌ی کار در حوزه‌ی آموزش سال‌های اوان کودکی دارد. وی همچنین جوایزی همچون جایزه‌ی OBE برای کار در آموزش کودک در سال ۲۰۰۹ و همچنین جایزه‌ی نویسنده‌ی برتر را دریافت کرده است. دکتر مک نر تحت نظر رویکرد فروبل آموزش دیده و مدرک خود را از موسسه‌ی Frobel دانشگاه Roehampton  لندن، انگلستان دریافت کرده است. او می گوید انگیزه و اشتیاقش برای عدالت، آموزش، دموکراسی و این باور که کودکان موجودات ثروتمند ، فعال و باهوشی هستند را از تجربه‌ی مادری کردن برای کرت و میشا (فرزندانش) کسب کرده است و این‌ها را مشاهده کردن بازی آزادانه آن‌ها در کودکی آموخته است. این شیوه‌ی همراهی‌کردن با کودکان، اعتماد به آن‌ها و توانایی‌ها و قابلیت‌هایشان حوزه‌ای است که او امروز انرژی خود را برای کار با کودکان در آن صرف می کند.

همچنین برای دیدن سوابق علمی و تجربی وی در سایت دانشگاه ادینبرگ (University of Edinburgh)،  انجمن فروبل آمریکا و انجمن فروبل انگلیس کلیک کنید.

* حضور در این نشست، پیش‌نیاز حضور در دوره‌های بعدی مربوط به رویکرد فروبل خواهد بود*. 

حضور در این دوره هم مثل دیگر دوره‌ها دوران، شامل تخفیف ثبت‌نام زودهنگام، و تخفیف برای گروه‌های بیشتر از ۳ نفر می‌شود. اگر هر پرسش دیگری دارید،‌ می‌توانید در اینستاگرم یا واتساپ دوران پیام بگذارید یا با ما تماس بگیرید.

مخاطب وبینار چه کسانی هستند؟

• دانشجویان علوم تربیتی

• دانشجویان دیگر رشته‌های مرتبط

• مربیان کودک

• معلمان دبستان

• علاقمندان به فعالیت در حوزه‌ی کودک

• والدین و مراقبان کودکان

اهداف وبینار چیست؟

• آشنایی مخاطبین با رویکرد یادگیری-آموزشی فروبل

زمان: ۲۴ آذر ۱۴۰۲

ساعت: ۱۷:۳۰ – ۲۰:۳۰

بهای ثبت‌‌نام:۴۲۰ هزار تومان

بهای ثبت‌نام زودهنگام (تا ١۷ آذر): ۳۳۳ هزار تومان

ظرفیت محدود

ثبت‌نام از طریق سایت www.doran-ece.com

 

*** توجه داشته باشید پرداخت هزینه‌ی دوره به صورت چندمرحله‌ای نیز امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به پرداخت با شرایط ویژه، با ما تماس بگیرید.

*** گواهی‌نامه‌ی معتبر حضور در دوره‌ی دوران، تا یک ماه پس از اتمام دوره در حساب کاربری شما در سایت قرار خواهد گرفت.

 

مدرسان

فاطمه صادقی

فاطمه صادقی

مدیر آموزشی
فاطمه صادقی

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما