آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • دسته‌بندی عمومی

هم‌رسانی کنید

توضیحات


وبینار
اصول اولیه‌ی آموزش ٧ سال دوم زندگی کودک در رویکرد والدورف – 
حضوری و آن‌لاین (۴ ساعت)

رویکرد آموزشی والدورف از رویکردهایی است که مسیر رشد را از تولد تا پایان دوره‌ی تحصیل دنبال می‌کند. مربیان والدورف در هر مقطع آموزشی،‌ دوره‌های آموزشی متفاوتی می‌بینند و برای همراهی با کودکان در همان مقطع سنیآماده می‌شوند. گروه آموزشیپژوهشی کودک دوران تابحال ۳ مرحله از آموزش مربیان کودک (تا ۷ سالگی) والدورف را به صورت آن‌لاین و حضوری برگزار کرده. حالا فرصتی استثنائی فراهم شده تا معلمان دبستان نیز با اصولآموزش کودک در ۷ سال دوم زندگی از دیدگاه رویکرد والدورف آشنا شوند. این فرصت، با حضور آقای یوخن یان،شرایطی را فراهم می‌کند تا بتوانیم اصول این رویکرد را از زبان کسی که سال‌ها از علم و دانش خود در همین راستا استفاده‌ی عملی داشته بشنویم و پرسش‌های خود را با او مطرح کنیم.

یوخن یان، مربی والدورف با تجربه‌ی ٣۵ سال کار در مجموعه‌ی مدارس والدورف تصمیم به اشتراک تجارب مربیگری خود در سرتاسر دنیا گرفت و تا کنون در کشورهای مختلف  کارگاه‌‌های آموزشی درمورد اصول اولیه‌ی آموزش در ٧سال دوم زندگی کودک و تجربیات مربیگری والدورف  برگزار کرده‌است. وی حالا به کشورمان ایران آمده و  در اینسمینار ۴ ساعته، ما را با اصول آموزشی کودکان در ۷ سال دوم زندگی‌شان از رویکرد والدورف اشنا خواهد کرد. دراین سمینار با هم از تجربیات او استفاده می‌کنیم و هم‌چنین، فرصتی داریم برای پرسش و پاسخ. این سمینار برایمربیان کودک، معلمان دبستان و کسانی که تمایل دارند تا رویکرد آموزشی والدورف خصوصا در دوره‌ی دبستان رابیشتر بشناسند،

در این سمینار موضوعاتی از جمله چگونگی آموزش موضوعات درسی مختلف مثل زبان تاریخ و … در کلاس‌های درس رویکرد والدورف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

یاخن یان، مربی والدورف با تجربه‌ی ٣۵ سال کار در مجموعه‌ی مدارس والدورف تصمیم به اشتراک تجارب مربیگری خود در سرتاسر دنیا گرفت و تا کنون در کشورهای مختلف  کارگاه‌‌های آموزشی درمورد اصول اولیه‌ی آموزش در ٧سال دوم زندگی کودک و تجربیات مربیگری والدورف  برگزار کرده‌است.

راهبر: Jochen Jahn  (معلم والدورف )

برگزارکننده‌ی دوره‌های بین‌المللی تجربه‌ها‌ی معلمی والدورف

بهای دوره: ۴۰٠ هزار تومان

ظرفیت: محدود

زمان: جمعه ٢٣ اردیبهشت ١۴٠١

ساعت: ٩١٣

این دوره به زبان آلمانی برگزار می‌شود (ترجمه‌ی همزمان فارسی).

گواهی حضور در دوره با امضای راهبر دوره در پایان سمینار اهدا می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما