آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • دسته‌بندی عمومی

هم‌رسانی کنید

توضیحات

مربیگری والد و کودک: تجربيات حركتي كودكان زير ٣ سال (٣ ساعت)

یکی از موضوعاتی که کودکان در مرحله‌ی شناخت خود به آن می‌رسند، شناخت بدن و آشنایی با اعضای بدن است، احتمالاً مربیان کودک هم به این مورد در قالب موضوعی برای یادگیری و طرح درس توجه می‌کنند.

رشد، فرايندي پيچيده و دائمي است. قابليت هاي حركتي كودك در طول زندگي به طور مداوم تغيير ميكند و همزمان با تغييرات حركتي، تغييرات رواني، شناختي و اجتماعي نيز ملاحظه ميشود. بنابراين توجه به رشد حركتي كودك در حقيقت توجه به رشد عمومي و همه جانبة كودك است(فارسی و همکران 1390). تبحر در مهارتهای حرکتی بنیادی در کودکی کفایت حرکتی، مشارکت ورزشی، زندگی فعال، رشد شناختی و پیشگیری از چاقی را در بزرگسالی پیش بینی میکند.

کارگاه‌های مادر و کودک، همواره نه تنها برای کودکان، بلکه برای والدین نیز، امکانات رشدی بسیاری فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، این کارگاه‌ها شرایطی فراهم می‌کنند تا هم والدین و هم کودکان، از حضور در یک جمع امن، لذت ببرند، احساس تعلق داشتن به یک گروه را تجربه کنند و بتوانند به مهارت‌های عاطفی-اجتماعی خود توجه کرده و آن‌ها را تقویت کنند. هم‌چنین، در این کارگاه‌ها به مهارت‌های بنیادین کودکان در بازه‌ی رشدی‌شان، توجه می‌شود و این راهبری توسط مربی یا تسهیل‌گر این کارگاه صورت می‌گیرد. علاوه بر این که والدین (مادر یا پدر) به همراه فرزندشان  فعالیتی را تجربه می‌کنند، به اهمیت آن دسته از تجربیات آگاه می‌شوند و در این زمینه، دانش بیشتری کسب می‌کنند. در این کارگاه‌ها، کودکان اگرچه به صورت فردی مشغول کسب تجربیات متنوعی هستند، با حضور در گروه، همراهی اجتماعی و وحدت گروهی را نیز، تجربه می‌کنند.

حضور در این دوره هم مثل دیگر دوره‌ها دوران، شامل تخفیف ثبت‌نام زودهنگام، و تخفیف برای گروه‌های بیشتر از ۳ نفر می‌شود. اگر هر پرسش دیگری دارید،‌ می‌توانید در اینستاگرم یا واتساپ دوران پیام بگذارید یا با ما تماس بگیرید.

✨موضوع دوره:

شناخت و پرورش ويژگي ها و مهارت هاي جسمي حركتي كودكان ٠٣ سال

اهداف دوره:

شناخت ويژگي‌های رشدی كودكان ٠٣ سال

روش‌های طراحی رویدادهای مناسب محیط یادگیری والد و كودك با هدف رشد مهارت‌های جسمیحركتی

پروژه‌ی نهایی طراحی رویداد و تحليل و بررسی

مخاطب دوره چه کسانی هستند؟

دانشجویان علوم تربیتی

دانشجویان دیگر رشته‌های مرتبط

مربیان کودک

معلمان دبستان

علاقمندان به فعالیت در حوزه‌ی کودک

مراقبان کودکان

این کارگاه مناسب تمام مربیانی است که با گروه سنی زیر ۳ سال کار می‌کنند.

راهبر: مهتاب حدادی

طول دوره: ٢ جلسه‌ی ١/۵ ساعته

(٣ ساعت)

زمان: پنج‌شنبه و شنبه

ساعت: ١٧-۱۸:۳۰

تاریخ برگزاری: ٢٨ و ٣٠ دی ماه ١۴٠٢

بهای ثبت‌‌نام: ٣٩۶ هزار تومان

بهای ثبت‌‌نام زودهنگام: ٣۴۶ هزار تومان

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما