آموزش تخصصی مربی کودک

اطلاعات

  • دسته‌بندی عمومی

هم‌رسانی کنید

توضیحات

شگفتی، جادوی دوران کودکی: یک وبینارِ شگفت‌انگیز (٢ ساعت)

دوران کودکی خود را به یاد دارید؟ آن زمان که زندگی را با حیرت و شگفتی تماشا می‌کردید، گاهی یکی از اتفاقات یا وسایل توجه‌تان را بیشتر جلب می‌کرد و غرق آن می‌شدید. اگر به یاد ندارید، کافی است همین حالا کودکان را تماشا کنید. مثلا وقتی بیرون می‌روند و محو شبنمی که روی برگ‌ها یخ زده می‌شوند، یا هزاران پرسش درباره‌ی بال زدن پرندگان مطرح می‌کنند. یا وقتی در خانه، حوالی عید نوروز است و شور و شوق خانه، شگفتی آن‌ها را برمی‌انگیزاند و روزشماری می‌کنند برای رسیدن نوروز.

 

شگفتی در دنیای انسان‌ها نقش مهمی دارد، خصوصاً  در دوران کودکی که ستون‌های اصلی برداشت‌های ما از زندگی‌ طی آن ساخته می‌شود. از نگاه خانم کترین لوکیر، می‌توان یادگیری را از زاویه‌ی شگفتی نگاه کرد. از این زاویه،‌ کافی است با ایمان به مسیر طبیعی شگفتی‌های کودکان، مشاهده کردن آن، و افزایش توانمندی خود در تحلیل و غنی‌سازی بیشتر شرایط، با کودکان همراه باشیم و حس این که دنیا پر از رمز و راز و شگفتی است را از آن‌ها نگیریم.

 

اما براستی، شگفتی به چه معناست؟ آیا در همه‌ی کودکان با یک ظاهر بروز داده می‌شود؟ آیا واکنش ما به همه‌ی انواع شگفتی‌ها، یکی است یا متفاوت است؟ این پرسش‌ها، برخی از پرسش‌هایی هستند که در این نشست آن‌لاین به بررسی‌شان می‌پردازیم. این نشست اهمیت بسیاری دارد چرا که می‌تواند مثل یک راهنما، تمام تصمیمات آموزشی-یادگیری شما در مسیر همراهی با کودکان را تحت تأثیر قرار دهد.

موضوعات وبینار:

شگفتی چیست؟
ظاهر بیرونی شگفت‌زدگی‌های کودکان چگونه است؟
چگونه با شگفت‌زدگی‌های کودکان همراهی کنیم؟
چگونه شگفتی را به زندگی خود باز گردانیم؟

 

در این وبينار شرکت کنید اگر:
مربي یا والد کودک هستید
به کودکان و دنیایشان عشق می‌ورزید،
همواره به حضور با کیفیت‌تری در کنار کودکان فکر می‌کنید،
می‌دانید که برای همراهی با کودکان، دانش مربیگری کودک کافی نیست،
و برای تجربه‌ی دو ساعتِ شگفت‌انگیز، آماده هستید.

راهبر:
فاطمه صادقی

طول دوره: ۱ جلسه‌ی ۲ ساعته

زمان: دوشنبه، ۲۵ دی

ساعت: ١٧١٩

بهای ثبت‌نام: ٣٢٩ هزار تومان
بهای ثبت‌نام‌ زودهنگام: ٢٧٩ هزار تومان

 

مدرسان

فاطمه صادقی

فاطمه صادقی

مدیر آموزشی
فاطمه صادقی

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما